Heb jij affiniteit met interieurbouw en lijkt het jou leuk om samen met ons mooie projecten te realiseren? Ben jij administratief goed onderlegd en heb jij een passie voor plannen en organiseren? Wil jij daarnaast met bekende merken en producten werken? Lees dan vooral even verder!
Voor onze vestiging in Rijen zijn wij op zoek naar een projectleider (min. 32 uur).
Projectleider – de functie:
In de functie van projectleider ben jij verantwoordelijk voor het managen van eenmalige en repeterende projecten in de interieurbouw van meerdere Retailklanten. Afhankelijk van het project betreft de looptijd ongeveer enkele weken. Jij weet als geen ander deze projecten succesvol te realiseren. Afhankelijk van de gemaakte afspraken kan dit starten vanaf de ontwerpfase tot en met de afronding van het project.
Veel voorkomende werkzaamheden:
- Het begeleiden van de toegewezen projecten door projectmanager, binnen het gestelde budget en de geaccordeerde verkoopprijzen;
- Organiseren van de uitvoering in overleg met desbetreffende projectmanager;
- Uitwerken van offertes aan de hand van de tekeningen en vooraf bekende prijzen;
- Aansturen van het montageteam betreft de werkzaamheden bij desbetreffende project;
- Bewaking van de voortgang en eventuele projectrisico’s;
- Controleren van de kwaliteit van de processen en projectie betreft de aangewezen projecten dan wel producten;
- Afdeling verkoop voorzien van prognoses en technische informatie voor de aangewezen producten;
- Creëren van draagvlak bij alle interne stakeholders;
- Administratieve taken zoals het invoeren van orders;
- Terugkoppelen opleverpunten en nacalculatie aan projectmanager.
Over de organisatie:
Beerens Group is in ruim 50 jaar uitgegroeid tot een toonaangevende en moderne internationale speler. Beerens Group bundelt alle kennis en expertise in een compacte organisatie. Met ruim 130 medewerkers verdeeld over onze twee vestigingen in Rijen en Goes, weten wij de internationale retailmarkt, zakelijke interieurmarkt én de luxe jachtbouw te bedienen. De organisatie is vanaf oudsher een familieorganisatie en dit merk je vandaag de dag nog steeds. Wij schakelen met korte lijnen, kennen lange dienstverbanden en streven naar een grote mate van betrokkenheid.
Als projectleider word jij onderdeel van de afdeling bedrijfsbureau Beerens Winkelinterieurs. De afdeling bestaat uit het montageteam, de werkvoorbereiders, projectleiders, projectmanagers en de cortinator planning en uitvoering. In deze rol rapporteer jij aan de manager bedrijfsbureau. De afdeling is erg divers en bestaat uit ongeveer 9 naaste collega’s.
Als projectleider:
- Heb jij een mbo werk- en denkniveau, aangevuld met ervaring in een regelfunctie;
- Heb jij bij voorkeur ervaring met projectmanagement en affiniteit met interieurbouw;
- Kan jij goed uit de voeten met Microsoft Office;
- Beheers jij zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.
Daarnaast herken jij jezelf in de volgende woorden: stressbestendig, oplossingsgericht, communicatief vaardig, klantgericht en houd jij van adhoc dingen regelen dan wel oppakken.
Wat mag jij verwachten?
Naast het feit dat jij allereerst natuurlijk een warm welkom mag verwachten.
- Een fulltime of parttime dienstverband (minimaal 32 uur, maximaal 39,5 uur);
- Een salaris tussen de €3000 en €4000 bruto per maand;
- Uitzicht op een vast contract;
- 24 vakantiedagen + 4 ADV dagen;
- Leuke personeelsbijeenkomsten en gezellige vrijdagmiddag borrels.
Zie jij jezelf al helemaal werken bij onze organisatie en kan jij niet wachten om aan de slag te gaan met bekende merken dan wel producten? Dan ontvangen wij graag jouw cv en motivatie via hr@beerens.com. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. Wij zijn benieuwd, jij ook?!