Skip to main content

Over Beerens Group
Beerens Group is een bedrijf met verschillende takken, waaronder Beerens Winkelinterieurs, Beerens Interieurbouw en Hamers Totaal. Hier werken meer dan honderd betrokken medewerkers aan interieurprojecten, zowel voor klanten in Nederland als in Europa, met een speciale focus op de Benelux. Onze specialiteit? Het ontwikkelen van schaalbare interieurconcepten voor verschillende sectoren, zoals Retail, B2B en Nautica. Denk aan het inrichten van winkels, kantoren, horecagelegenheden en zelfs schepen. We hebben langdurige samenwerkingen met bekende merken zoals Kruidvat, Trekpleister, ICI Paris, Zeeman, Karwei, Wereldhave en Rituals.

Wat ga jij doen?
Als Supply Chain Manager ben jij verantwoordelijk voor de complete dagelijkse en operationele aansturing van onze inkoop en logistieke organisatie. Je creëert een zo effectief en efficiënt mogelijke keten van goederen en diensten van de leverancier tot aan de klant. Tot jouw taken behoren onder andere:

  • Leidinggeven aan de administratieve en logistieke keten van c.a. 17 mensen. Inkoop, projectbureau en logistiek.
  • Samen met jouw gedreven team, ben je verantwoordelijk voor de totale inkoop, ontvangst, controle en inslag van goederen en voor het correct verzamelen, verzenden, gereed maken en het afleveren bij de klant hiervan. Je stuurt de fysieke goederenstroom aan, zowel de goederenontvangst als de uitgaande goederenstroom. Je bewaakt deze en coördineert alle activiteiten met betrekking tot de operatie
  • Professionaliseren van de workflows
  • Verantwoordelijk voor het up to date houden van de logistieke afspraken met Sales
  • Verantwoordelijk voor het voeren van inkooponderhandelingen met de leveranciers en het doen van strategische inkopen en het vastleggen daarvan.
  • Beoordelen van leveranciers.
  • Verantwoordelijk voor de buffervoorraden en veiligheidsvoorraden in overleg met sales.
  • Verantwoordelijk voor een tijdige en accurate rapportage aan de Directie/management en neemt deel aan het managementteam.
  • Opstellen van raamcontracten en Service Level Agreements met leveranciers en transporteurs.
  • Initiëren van procesverbeteringen ten einde een hogere efficiency, lagere complexiteit, kortere doorlooptijden en lagere kosten bewerkstelligen
  • Klachten ontvangen en voortgang bewaken die binnenkomen via Sales en betrekking hebben op de Supply Chain
  • Zorgt voor tijdige en juiste aanmelding en opvolging van klachten naar leveranciers en derden
  • Bewaken en waarborgen van de voortgang in het proces door een tijdige en structurele afstemming binnen de keten, alsmede verkoop, productie en administratie
  • Verantwoordelijk voor het afgeven van realistische en betrouwbare levertijden aan klanten via Sales
  • Het uitbouwen en zoeken naar nieuwe inkoop kanalen in Europa en Azie.
  • Het onderhouden van contacten met onze gewaardeerde klanten, leveranciers en logistieke partners met als doel een vruchtbare samenwerking op te zetten voor de lange termijn
  • Verantwoordelijk voor het handhaven en naleven van bedrijfs- en veiligheidsvoorschriften, zorgt voor correcte toepassing van, ARBO- richtlijnen.

Opleiding & werkervaring:

  • HBO+ werk en denkniveau;
  • Technische, Bedrijfskundige en/of Supply Chain Management studierichting;
  • NEVI 1 en 2 (pré), APICS (pré);
  • Minimaal 5-10 jaar leidinggevende ervaring in een complexe en dynamische supply chain/productie omgeving;
  • Sterk analytisch en conceptueel vermogen, maar in staat de vertaalslag te maken naar de werkvloer;
  • Ruime ervaring met processen in de (maak)industrie;
  • Bewezen werkervaring met change & transformation management;
  • Gedegen ervaring met logistieke processen als 3 & 4PL;
  • Plannen en organiseren zitten je in het bloed, je bent hands on en pragmatisch ingesteld;
  • Ervaring met ISO, Lean of andere verbeterprogramma’s is een pre;
  • Gedreven, ondernemende persoonlijkheid die doel- en resultaatgericht te werk gaat;
  • Mensgericht en coaching capaciteiten;
  • Goede rapportagevaardigheden, bekend met invoeren en werken met KPI’s en natuurlijke affiniteit (brede kennis) met ICT-systemen ERP, MSO, Exact (pré);
  • Nederlands, Engels en Duits in woord en geschrift;
  • Goede kennis van Microsoft Office

Om in ons team te passen, herken jij je in de volgende eigenschappen: communicatief vaardig, probleemoplossende instelling, financieel inzicht, analytisch, resultaatgericht, planning zit in jouw DNA, organisator, helicopterview, stressbestendig, fulltime beschikbaar en geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat mag jij verwachten?
Naast het feit dat jij allereerst natuurlijk een warm welkom mag verwachten.

  • Een fulltime of parttime dienstverband (minimaal 32 uur, maximaal 39,5 uur);
  • Een marktconform salaris;
  • Uitzicht op een vast contract;
  • 24 vakantiedagen + 9 ADV dagen;
  • Leuke activiteiten voor het personeel en gezellige vrijdagmiddag borrels.

Zie jij jezelf al helemaal werken bij onze organisatie en kan jij niet wachten om aan de slag te gaan met bekende merken dan wel producten? Dan ontvangen wij graag jouw cv en motivatie via hr@beerens.com. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. Wij zijn benieuwd, jij ook?!

BEERENS GROUP. SCALABLE INTERIOR CONCEPTS.

Leave a Reply

Close Menu

Beerens Group
Europalaan 2
5121 DJ Rijen, Nederland
+31(0) 161 230 090

Vestiging Goes
Livingstoneweg 50
4462 GL Goes, Zeeland
+31(0) 113-231920

info@beerensgroup.nl